سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدیدترین مدل پرده های ساده

نظر

انتخاب پرده در هر مکانی با توجه به سبک و مدل آن محل متفاوت است. همانطور که می دانید پرده پوششی است که با هدف حفظ حریم شخصی و یا ایجاد جلوه‌ای خاص در طراحی داخلی، برای پنجره‌های خانه یا هر مکان دیگری انتخاب می‌شود. این پوشش می‌تواند از مواد گوناگونی مانند پارچه، پلاستیک و حتی آلومینیوم ساخته شده باشد. پرده‌های مختلف حتی مکانیسم جمع و باز شدن متفاوتی نیز دارند. برخی با دست قابل تنظیم هستند و برخی نیز مانند پرده برقی با نیروی الکتریکی کار می‌کنند. در هر صورت برای این که بیشتر با این محصول آشنا شوید ما قصد داریم که در این مقاله در مورد انواع مدل پرده صحبت کنیم.

انواع مدل پرده

پرده شید رول

پرده‌های شید رول یکی از پراستفاده‌ترین پرده‌های موجود هستند. شاخصه اصلی این پرده‌ها سادگی و یک تکه بودن پارچه آن است. این ویژگی باعث می‌شود که این محصولات بتوانند به‌طور کامل فضای پنجره را بپوشانند. در کنار این ویژگی، امکان جمع و باز کردن پرده شید رول به صورت کرکره‌ای، از بالا به پایین و کامل، از دیگر ویژگی‌های آن است.

پرده کرکره برقی

با انتخاب پرده کرکره می‌توانید مقدار نور ورودی به داخل ساختمان را به راحتی کنترل نمایید. این نوع پرده در دو نوع آلومینیومی و چوبی موجود می‌باشد. این نوع پرده از تعداد زیادی تخته باریک از جنس چوب یا فلز تشکیل شده است، که معمولا به صورت افقی در کنار هم قرار می‌گیرند.
از مزایای این پرده‌ها تطبیق‌پذیری آن با هر نوع پنجره و دکوراسیونی در فضاهای مسکونی و اداری می‌باشد. این پرده ها علاوه بر زیبایی بسیار باصرفه می‌باشند و فضای کمتری نسبت به دیگر پرده‌ها اشغال می‌نمایند.