سفارش تبلیغ
صبا ویژن

5 قدم آسان برای داشتن سایبان برقی مناسب

نظر

ما در کاورسان مفتخریم که مجهز به سایبان برقی متحرک باکیفیت می باشیم. این مجموعه با بهره‌گیری از متخصصان کارآمد توانسته خدمات مناسبی به مشتریان ارائه دهد و رضایت مشتریان را کسب نماید. ما می خواهیم با سایبان جدید شما تا حد امکان بدون دردسر باشید. در اینجا ما پنج قدم آسان را که از طریق آن می توانید سایبان مناسب محل خود داشته باشید به تفصیل شرح داده ایم.

سایبان متحرک بالکن

مشاوره طراحی

برای درک کامل نیازهای شما و اطمینان در مورد بهترین سایبان برقی مناسب برای فضای بیرونی، ابتدا ابعاد تقریبی و عکسی از منطقه مورد نظر برای نصب سایبان متحرک را برای ما ارسال نمایید. سپس ما پیشنهاد خود را برای شما ارائه می‌دهیم و اگر شما از ادامه کار خوشحال باشید، برای بازدید دقیق از سایت بازدید می‌کنیم. ما سالها تجربه در زمینه نصب انواع سایبان‌های برقی داریم و در کار با مشتریان خود برای ایجاد فضاهای زیبا در فضای باز شور و اشتیاق داریم. ما به ایده های شما گوش خواهیم داد و با شما همکاری خواهیم کرد تا بهترین سایبان را متناسب با نیازها و خواسته‌های شما ایجاد کنیم. کلیه سایبان‌های ما ساخته شده‌اند تا از شرایط دقیق شما پشتیبانی نمایند، تا از مناسب بودن آن اطمینان حاصل شود و شما فرصتی برای انتخاب پارچه و رنگ خواهید داشت.

کیفیت و خدمات سایبان کاورسان

سایبان‌های ما با بالاترین کیفیت بوده و ما معتقدیم که قیمت های ما نشان دهنده ارزش بسیار خوبی است. شما می توانید مطمئن باشید چون قیمت های ما دقیق است و ما فروش و تبلیغات را انجام نمی‌دهیم، بنابراین شما همیشه بهترین قیمت ممکن را برای محصولات و خدمات ما پرداخت خواهید کرد. علاوه بر این، ما هیچ وقت تحت فشار قرار نمی گیریم و شما هیچ تعهدی برای قبول نقل قول ندارید. اگر در مورد هر یک از جزئیات مطمئن نیستید ، لطفا دریغ نکنید از ما سؤال کنید و ما تمام تلاش خود را برای ایجاد بهترین سایبان برای شما خواهیم کرد.

سایبان متحرک رستوران

تایید سفارش

اگر از ادامه کار خوشحال باشید، به طور معمول طی 3-4 هفته تأیید سفارش را به همراه تاریخ نصب دریافت خواهید کرد. پس از اتمام این مرحله، سایبان برقی با کیفیت عالی تولید می‌شود که هموار کار می‌کنند. ر صورت به وجود آمدن هر گونه مشکلی ما همواره در کنار شما خواهیم بود.

نصب سایبان متحرک

هنگامی که ما یک تاریخ تحویل برای سایبان جدید شما از تولید کنندگان خود خواهیم داشت ، ما یک قرار ملاقات مناسب با شما رزرو خواهیم کرد. در روز تعیین وقت شما، یکی از نصب کننده های کاملاً آموزش دیده ما در خانه شما حضور خواهد یافت تا سایبان برقی متحرک را با مهارت و مراقبت جاسازی کند. ما بیش از 35 سال تجربه نصب سایبان برقی را داریم ، بنابراین مطمئن باشید که سایبان شما ایمن خواهد بود. ما همچنین بسیار مرتب و بسیار سریع و بسیار کارآمد هستیم، بسته به اندازه سایبان برقی، نصب به طور معمول 2-3 ساعت طول می کشد.

اگر علاقمند به خرید محصول سایبان متحرک برقی با کیفیت هستید، همچنین در صدد دریافت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات نصب سایبان برقی ما هستید و اینکه کدام سایبان برقی که ما عرضه می کنیم مناسب خانه شما است با تیم فروش کاورسان تماس بگیرید.